Overzicht trainers
Carl Van Rooy
Carl Van Rooy is sinds juni 2019 aan de slag als Senior Innovation Manager, hij is geen onbekende voor de VIGC organisatie waar hij tussen 2008 en 2013 ook al aan de slag was. Daarnaast heeft hij een rijkgevulde carrière opgebouwd als prepress manager bij Proost nv, Prodcution Manager bij drukkerij Bulckens en meer recent…
Fons Put
Fons begon zijn carrière als service engineer bij de KODAK Graphic Division in Brussel. Na 2 jaar trad hij in de wereld van de kranten in de CONCENTRA groep: eerst als de coördinator voor de afdeling “Imaging” en later als de grafische/technische specialist.Sinds 11 jaar is Fons senior consultant bij VIGC. In deze functie voerde…
Jerry Lenaerts
Al op zeer jonge leeftijd was Jerry benieuwd naar ontwikkelingen op IT gebied en welke mogelijkheden deze in de toekomst zouden bieden. Na het afronden van zijn IT opleiding is hij dan ook de IT-wereld ingerold. Hier heeft hij verschillende rollen vervuld en zodoende aan brede kennis van alle IT aspecten opgedaan.
Jos Steutelings
Jos Steutelings is gespecialiseerd in Web-to-Print Workflow doorlichting – optimalisatie – automatisering Creativiteit & Innovatie Change management en begeleiding
Kristof Lobeau
Kristof Lobeau is sinds 2023 freelance docent bij VIGC en heeft een rijkgevulde ervaring opgebouwd binnen de wondere wereld van de bedrukking van verpakkingen. Hij studeerde zelf af aan het Higro in 1993 en bleef ook nadien de hele tijd in de grafische sector actief. Vrij snel kwam hij in contact met verpakkingsdrukwerk en dat…
Marc Mombaerts
Marc Mombaerts (°1957) is lector aan de Arteveldehogeschool en onafhankelijk grafisch deskundige. Hij voert als consulent en trainer opdrachten uit binnen de communicatie- en grafische sector, en doceert voor diverse opleidingsinstituten.Als gerechtsexpert komt hij tussen in geschillen over drukwerk.Hij publiceerde o.m. Goed voor Druk, een praktische gids voor grafische communicatie en technieken. Training en consultancy…
Peter Luit
Peter Luit (1958) is sinds 1993 zelfstandig adviseur in de volledige breedte van de mediawereld. Hij schreef vele jaren voor het Grafisch Weekblad en weet op objectieve wijze de verhoudingen tussen printmedia en digitale media te positioneren.